zondag 23 maart 2008

Voor en Na

Hoi hoi,

Hier zijn we weer. Om een beetje sfeer te scheppen, een beeld van onze straat vóór de afbraakwerken.


En tijdens de afbraakwerken...



Zoals jullie kunnen zien is het een rustige straat, met nog veel groen. Momenteel ligt er nog geen riolering!! Die gaan deze beginnen aanleggen in de maand april. Dus binnenkort kunnen we weer mooie beelden posten :)

Qua ligging ligt ons stukje grond vrij goed, het is niet zo ver van "the city of Bonheiden", en ook vlak bij de sporthal gelegen en het voetbalveld. Als dat niet geweldig is.
Het stukje grond achter ons is bestempeld als natuuruurgebied.

Er moeten nog wel een aantal kleine zaken worden afgebroken, zoals het tuinhuisje achteraan. Onze grond ziet er dan momenteel als volgt uit:




Voila, dat was het dan weer voorlopig.
We houden jullie verder op de hoogte van onze afbraak, opbouw en kap- en rioleringswerken en aanverwanten. Dus wordt vervolgd...

Greetz

Kirsten en Pieter

3 opmerkingen:

Anoniem zei

HOla !!!

Ik zien dat er al plaats is voor nen BBQ te organiseren wat hadden jullie gedacht van 5 april !!!

Dat is dan afgesprokne ... voor mij 2 brochettes, merguezen en ribbekes aub

PS ik breng mijn goed humeur mee en Denise zal mooi wezen.

Een echte vriend :-)

Anoniem zei

Wij doen ook me met den BBQ!

De mannen van 't Vissegat.

Anoniem zei

Dag Kirsten,

dat ziet er super uit. Jammer van het huis dat er stond want dat leek wel iets hebben. Ik wens jullie heel veel succes met het bouwavontuur! ik ga zeker regelmatig kijken hoe "villa Kirsten en Pieter" er uit zal zien.

Groetjes,

David (nog armere kleine zelfstandige)